Club Biliard-Bowling, Club Wellness, Club Piscina Spl. Independentei 319B
Club fitness


Fitness-ul prioritatea zero



    Nu vi s-a intamplat sa renuntati la miscare pentru ca sunteti obositi, nu aveti chef sau energie?


    Stiati ca intodeauna activitatea profesionala, nevoile familiei sau ale prietenilor primeaza in fata placerii de a face miscare, de a ne simti bine, tonici, in forma si sanatosi? Pentru ca nu ne gestionam corect bugetul de timp sau pentru ca ne strica altii bugetul de timp prin alocarea de ore suplimentare la locul de munca sau aparitia unor probleme legate de unul sau mai multi membrii ai familiei si diferite activitati de socializare venite din partea prietenilor de a iesi la terase, baruri, cafenele etc., renuntam de fiecare data la activitatea fizica, activitate importanta in mentinerea calitatii vietii la standarde ridicate.



    Pentru a nu avea mustrari de constiinta ca iar am ratat o zi la sala trebuie sa alegem cu rigurozitate minim 3 zile pe saptamana in care sa includem miscarea in rutina noastra saptamanala si sa nu cedam in fata niciunei scuze ca suntem obositi, ca am avut un volum mare de lucru la birou si ca oricum voi recupera maine sau intr-o alta zi. Nu renuntati, ca de multe ori in ziua in care vreti sa recuperati ora de sport pierduta, apar alte activitati poate importante si ziua de sport pierduta, pierduta va ramane. Ca sa n­-o pierdem trebuie sa eficientizam ora de fitness prin eliminarea timpilor mortivsi sa ne concentram practic pe programul de antrenament propus.


Pentru a pierde in greutate putem alege un program de o ora in care putem alege:

  • 60 minute de alergare pe banda sau stepper, bicicleta eliptica
  • 30 minute alergat pe banda folosind metoda interval cu intensitati adecvate nivelului de antrenament si 30 minute de stepper utilizand metoda hill tot in functie de nivelul de pregatire atins
  • daca nu dorim sa avem un antrenament de transpirat numai pe aparatele cardio putem imparti ora in alegerea unui circuit pe aparatele de forta alcatuit din 6-8-10 exercitii diferite in 4 serii cu crestere de intensitate si volum plus 30 de minute pe banda de alergat, stepper bicicleta eliptica.



    Pentu antrenamentul de forta si cresterea masei musculare alegem una sau doua grupe musculare pe care le antrenam cu metoda culturistului sau piramidala, in trepte.


    Un antrenament de genul acesta nu dureaza mai mult de o ora pentru ca anabolismul dureaza 40-60 de minute dupa care intervine faza catabolica.


    Pentru cei care vin sa lucreze doar pentru simpla placere de a se misca, de a combate stresul cotidian si profesional prin miscare o ora este de ajuns pentu a alege din multitudinea programelor de fitness, puse la dispozitie in programul salii IDM CLUB.



    Ca o concluzie probleme avem si vom avea zilnic, ele apar din toate directiile: familie, activitate profesionala, cotidiene, prieteni sau lipsa chefului . Daca nu suntem fermi in a pastra zilele dedicate activitatilor fizice vom gasi motive de fiecare data sa renuntam pentru a rezolva problemele altora si vom renunta la propriile noastre nevoi si placeri.


    Minim o ora la 2 zile alocata activitatilor fizice sub orice forma ne va scapa de anumite boli cardiovasculare, depresii si frustrari legate de lipsa de miscare, greutatea corporala, stres dobandit din activitatile profesionale, etc.


    Si nu uitati, o zi de fitness pierduta din programul nostru destul de aglomerat- pierduta va ramane indiferent cat de mult ne gandim si dorim sa o recuperam intr-una din zilele ulterioare pentu ca de multe ori apar evenimente imprevizibile care nu ne vor da posibilitatea recuperarii orei pierdute.


    Atentie la sintagma “decat deloc este bine si atat” pentru ca nu facem decat sa ne amagim si sa continuam sa gasim scuze pt fiecare zi de miscare pierduta.



    Asadar…ce scuza ati pregatit pentru azi?




Tel. 072-BILIARD, 072-BOWLING, 021-316.10.52
Doriti sa aratati exceptional?
Un alt mod de viata!